Jesteśmy akredytowanym centrum metody

Teddy Eddie

  • Ogólne
  • Opis oferty
  • Zalety
  • Co wyróżnia?
Akredytowane Centrum

Witamy na stronie poświęconej metodzie TEDDY EDDIE. Miło nam poinformować, że nasza szkoła jest jedynym w okolicy akredytowanym centrum tej unikalnej metody!

Teddy Eddie został stworzony przez trzy mamy anglistki, które latami prowadziły szkoły językowe. Pewnego dnia zdecydowały one stworzyć swoją własną, autorską metodę do nauczania języka angielskiego dzieci w wieku 2-7 lat. Dlaczego?

Diana, Magda i Ola wierzyły, że uczenie maluchów języka obcego ma sens, zawsze traktowały dzieci poważnie i nie były w stanie znaleźć na rynku pozycji, która zaspokajałaby wszystkie ich oczekiwania. Po pierwsze pod względem merytorycznym – są nauczycielami i metodykami, po drugie pod względem formy zajęć - wszystkie autorki to mamy, które doskonale wiedziały, czego ich dzieci potrzebują.

Pewnego dnia narodził się więc Miś Teddy Eddie, a wokół niego metoda do nauki angielskiego dla dzieci niepiszących, która może być realizowana przez kilka lat. Udało się połączyć świetną zabawę z prawdziwą nauką, a dzieci dostały szansę kontynuacji i pokonywania kolejnych stopni zaawansowania.

Autorki dołożyły wszelkich starań, aby metoda Teddy Eddie była ciekawa nawet dla najbardziej wymagających urwisów. W tym celu testowały każdy utwór na… swoich dzieciach. Szczególna pieczołowitość dotyczyła MATERIAŁÓW AUDIO: piosenek i historyjek. Wszyscy wiemy, że warto aby dziecko słuchało nagrań najlepiej kilka razy dziennie, ale co zrobić, żeby chciało słuchać po raz kolejny? Nagrania muszą być interesujące same w sobie – nie mogą to być starodawne piosenki bez wyrazu. Za to w historyjkach musi się coś dziać, inaczej dziecko traci zainteresowanie i woli oglądać kreskówki w telewizji.

Poza tym, bardzo ważne dla trójki wymagających mam, było stworzenie AMBITNEJ metody. Zniechęcone książkami, w których zawartość językowa była znikoma, a dziecko przez cały rok „uczyło się” kilkunastu słów, postanowiły prawdziwie „zanurzyć” dzieci w języku: stąd dużo historyjek, dużo teksu w piosenkach, słowa zawsze uczone W ZDANIACH i w kontekście. Wszystko po to, aby dosłownie bombardować dzieci językiem we wszystkich jego postaciach.

Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że to właśnie w naszej szkole dzieci będą mogły korzystać z metody Teddy Eddie!

Opis metody

Teddy Eddie to licencjonowana metoda nauczania języka angielskiego dla dzieci w wieku 2 - 7 lat, której głównym założeniem jest łączenie prawdziwej nauki z doskonałą zabawą. Dlatego też zajęcia są pełne prawdziwego, komunikacyjnego użycia języka, który uaktywniany jest poprzez to, co dzieci lubią najbardziej: gry, zabawy ruchowe, piosenki, historyjki, słuchowiska, karty obrazkowe. Autorki metody czerpały inspirację z obserwacji własnych pociech, będących właśnie w wieku przedszkolnym. To one były pierwszymi, bardzo wymagającymi recenzentami.

Największe zalety kursu

Koniec z nauką pojedynczych słówek, nareszcie dzieci uczą się mówić całymi zdaniami! Metoda Teddy Eddie powstała w odpowiedzi na pewien niedosyt ze strony rodziców, nauczycieli, a nawet samych dzieci. Skarżyli się oni na to, że w większości kursów dla małych dzieci jest tak mało mówienia. U nas zajęcia organizowane są w taki sposób, aby dzieci miały szansę przyswoić wiele elementów obcej mowy w podobny sposób, jak uczyły się języka ojczystego. Język angielski traktowany jest na zajęciach jako środek do komunikowania się, także w poleceniach i instrukcjach.

Wyjątkowe zajęcia pełne są humoru i niespodzianek! Pierwszym celem metody jest zadowolenie dziecka - żeby polubiło naukę języka obcego, chętnie przychodziło na lekcje i pewnie czuło się w środowisku innych dzieci. Motywem przewodnim jest Miś Eddie, który pewnego dnia wyskakuje z kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego! Ponadto, zajęcia są pełne gier i zabaw, zarówno klasycznych, jak i zupełnie nowych. Tematyka zajęć jest także bliska dzieciom, co powoduje, że nigdy się nie nudzą.

Zajęcia prowadzą specjalnie wyselekcjonowani lektorzy, posiadający predyspozycje do pracy z uczniem w wieku przedszkolnym, a przede wszystkim kochający małe dzieci. Oprócz tych naturalnych zdolności, nasi lektorzy przechodzą cykl szkoleń i znajdują się pod stałą opieką metodyczną.

Bardzo ważnym aspektem metody Teddy Eddie jest stały kontakt lektora z rodzicami, którzy mogą liczyć na: lekcje otwarte, bieżące informacje po każdych zajęciach na temat przerabianego materiału, cotygodniowe maile z podsumowaniem uczonych elementów i propozycjami powtórek z dzieckiem w domu oraz pisemne raporty o postępach dziecka (co semestr).

Ta ambitna metoda pozwala na przyswojenie wyjątkowo dużej liczby słów i zwrotów; bazuje na niezliczonych tekstach oraz materiałach multimedialnych. Rymowanki i piosenki zostały napisane specjalnie dla Teddy Eddie, a ich słowa zawierają struktury wprowadzane na zajęciach.

Teddy Eddie jest bogaty także pod względem liczby elementów wchodzących w skład zestawu ucznia. W kolorowej i bardzo trwałej teczce mały uczeń znajdzie: oryginalny, pełen treści podręcznik, płytę CD z mnóstwem nagrań, dostęp do Placu Zabaw, czyli bogactwa gier i zabaw online, mini-książeczkę z sekretnymi słowami i multiROM deDOMO. A dla rodzica? Bardzo szczegółowy poradnik zawierający informację o przerabianym materiale oraz pomysły na zabawy językowe z dzieckiem w domu. Na koniec roku każdy nasz kursant otrzymuje oficjalny dyplom i małą nagrodę pokazującą ogrom opanowanej wiedzy.

Co wyróżnia?

  • łączymy PRAWDZIWĄ NAUKĘ Z DOSKONAŁĄ ZABAWĄ (traktujemy bardzo poważnie nauczanie dzieci, ale ich nie przemęczamy i nie zanudzamy)
  • zasady LICENCYJNE stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli
  • CAŁOŚCIOWY program pozwalający na KONTYNUACJĘ nauki do 7 roku życia (na rynku prawie brak kursów na wyższych poziomach dla np. 6 czy 7-latków)
  • wyjątkowo BOGATY ZESTAW UCZNIA, pozwalający rodzicom na kontynuowanie zajęć z językiem W DOMU W PROSTY, NIEWYMAGAJĄCY SPOSÓB (np. włączenie nagrań czy aplikacji Playground)
  • bardzo ELASTYCZNY jeżeli chodzi O WIEK, POZIOM, UMIEJĘTNOŚCI I PREDYSPOZYCJE dzieci – nawet w mieszanych grupach każde dziecko wyciągnie maksymalnie dużo korzyści (od osłuchania się, poprzez uczenie się rozumienia i reagowania, do umiejętności komunikacyjnych)
  • postać EDDIEGO I SKARPETY jako motywy przewodnie
  • program NIE JEST NUDNY – dzieci naprawdę LUBIĄ ZAJĘCIA, postaci opowiadań i humor, który przemawia do właśnie tej specyficznej grupy wiekowej
  • nieporównywalne z żadnym innym programem BOGACTWO JĘZYKOWE – mnóstwo opowiadań, tekstów, słuchowisk stwarza możliwość „zanurzenia się” w języku – dziecko przyswaja tyle, na ile jest gotowe (podobnie jak w języku ojczystym). Uwaga: nikt NIE ZMUSZA DZIECKA DO SZKOLNEJ FORMY UCZENIA SIĘ i odrabiania lekcji!
  • dzieci uczą się SŁOWNICTWA W KONTEKŚCIE ZDAŃ, TEKSTÓW I SYTUACJI, a nie jako serii pojedynczych słówek

Opinie o kursach

Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?
„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”

Mama 3-letniej Nicol:
„Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”

Mama 6-letniej Klary:
„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”

Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?
„Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”

Tata 6-letniego Filipa:
„Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”

Szkolimy od 2012 roku
Kształcimy już ponad 600 kursantów